Not attend class

da bape kali aku skip class , haihh . 2 class takpergi sbb malas , hahaa . tp kali ni mmg ada sebab musibah :)
nak aku cita kan ? hahaa takpayah la :p

Once upon a time ? Cehh da mcm buku cite budak kecik -.- 
pagi tadi dalam pukul 2 , aku tak boleh nak tidur disebabkan sakit gigi punye pasal . so aku try la nak patahkan gigi aku tu , then tkboleh . dengan sakitnya , aku pun tertidur :) then bangun pukul 7 pagi -.- sbb nak kene pergi kelas . tp kelas start pukul 11.30 , hahaa . awal gila aku gerak , hahaa :) semangat punye pasal la . 

then online jap sebelum nak gerak , dalam pukul 10 . aku pun gerak lah :) dalam perjalanan tu , aku rasa mcm nak muntah pun ada . badan rasa layu semacam je . so aku decide hari ni aku tak pergi kelas . so aku pun call la cikgu aku :) lepas aku dah call cikgu aku , call la mak aku pulak . 

dalam pukul 11.30 tu , aku datang office mak aku sbb nak bagi duit kelas :) then lepas da bagi duit , aku gerak nak balik ruma . smpai dekat kl sentrel , aku ngat nak makan sikit . so aku beli lah mcd :) tp aku nak Fillet-O-Fish tp dia bagi McChicken -.- sial lahh , puihh ! hahaa

smpai disini jelah aku cerita , aku tak berapa nak sihat lah :) harap maaf ye . 

No comments: