Assalammualaikum & Salam 1 Malaysia :) 
Hai , lama dah aku tak update blog ni xD Biasa la , busy dengan kehidupan :) Sejak kebelakangan ni rasa sedih sebab pemergian Arwah Khadijah . Lepasni takda siapa boleh buat aku happy segila-gila nya . Tapi alhamdulillah juga la sebab facebook & twitter arwah dah deactive . Dah taknak cerita panjang pasal arwah , nanti dia tak tenang disana .

Sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Khadijah :)

Now nak cerita pasal hidup aku pula . Sebelum ni aku aku ada post entry about cabaran dari FD kan ? Haha alhamdulillah , aku dapat buat cabaran tu and ganjarannya 4 Big Apple . Thanks FD and sorry aku takdapat belanja kau lagi 3 H&R . Nanti kau datang KL lagi , aku belanja okay :) Haha last few week ni atlast aku dapat someone yang boleh jaga aku tapi masa first meet tu aku dah buat dia kecewa . Hmmm I promise to you and my self that I wont do that again . Aku akan cuba kekalkan hubungan aku ni hingga ke akhir hayat aku . Korang pun doa doa kan la ye :) Amin . Okaylah korang , aku taknak update banyak banyak . Nanti otak aku meletup bila nak memikirkan ayat :p Sampai disini jelah okay .

Bye & Assalammualaikum


2 comments:

Fiqa Nsz said...

Eh menarik betol url blog ni. Singgah baca entri. Jom dtg blog fiqa :
http://fiqansz.blogspot.com

Fatin Diana said...

ingat pun hutang kau tu. haha akan ku tuntut bulan 5 nanti